Scrie-ne pe WhatsApp

Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe kaya.ro?

Dacă nu-ți vine un produs sau pur și simplu nu-ți place cum se așează, ne poți suna de luni până vineri între 90:00-17:00 la numărul de telefon 0784 886 642 sau trimite-ne oricând un email la adresa [email protected] cu numărul de telefon, Ibanul și numele deținătorului pentru plata returului.

Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar.

Aveți obligația să faceți solicitarea returului în cele 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Atenție! Coletul dvs. (returul) trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de la primire.

Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Trimite-ne un email la adresa [email protected] în care ne transmiți un cont IBAN și numele deținătorului pentru a face plata returului. De asemenea, vom avea nevoie de numele din comandă și numărul de telefon pentru a identifica comanda. Feedback-ul nu este obligatoriu, dar ne-ar fi de mare ajutor pentru a îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre.

Vom trimite noi firma de curierat pentru ridicarea coletului de la dvs. Coletele primite de la altă firmă de curierat decât cea cu care lucrăm vor fi refuzate.

Ce fac dacă vreau să schimb un produs?

Ne poți contacta fie pe adresa de email [email protected], fie la numărul de telefon 0784 886 642 de luni până vineri între 09:00-17:00. Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsurați bust talie șold pentru a ne asigura că veți primi mărimea potrivită de data aceasta.

Trimitem noi curierul pentru preluarea produsului/produselor, verificăm să îndeplinească toate condițiile (să nu aibă eticheta ruptă, să nu fie purtat/spălat, păr de animale etc).

Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ar fi minunat să folosești același ambalaj prin care ți-am expediat coletul peste care mai adaugi puțină bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se rătăcește prin depozitul firmei de curierat.

Când nu acceptăm returul?

Nu acceptăm returul atunci când ne trimiteți produsul comandat deteriorat, purtat, spălat sau fără etichetă. În această situație trimitem înapoi produsul înapoi către client cu plata transportului la dvs., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.

Zona unde se fac verificările este supravegheată video.

Produs adăugat în lista de favorite

Acest site foloseste cookies. In cazul in care continuati sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor Vezi detalii