Scrie-ne pe WhatsApp

Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe kaya.ro?

Dacă nu-ți vine un produs sau pur și simplu nu-ți place cum se așează, ne poți suna de luni până vineri între 09:00-16:00 la numărul de telefon 0784 886 642 sau trimite-ne oricând un email la adresa [email protected] cu numărul de telefon, Ibanul și numele deținătorului pentru plata returului.

Confirmăm întotdeauna e-mailurile, așadar, dacă nu primești niciun răspuns din partea noastră în cel mult 2 zile lucrătoare, te rugăm să ne contactezi telefonic, astfel excludem erorile tehnice care pot apărea.

Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar.

Solicitarea returului se face în cele 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Atenție! Coletul (returul) trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de când ați primit comanda.

Cine suportă costurile de transport în situația unui RETUR sau Schimb?

Dacă nu ești mulțumită de produs, taxa de transport pentru retur o achităm noi.

Dacă optezi pentru schimb de mărime sau produs, ridicarea coletului o achităm noi, iar când ajunge schimbul la tine, taxa de transport este suportată de către client. 

Din păcate, schimbul nu se face pe loc. Firma de curierat cu care lucrăm nu oferă acest serviciu.

 

Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Ne ocupăm noi de acest aspect. Este suficient dacă ne trimiți un e-mail sau ne dai un telefon pentru înregistrarea returului. 

Imediat după înregistrarea returului vei primi un sms de la firma de curierat. Dacă ridicarea nu se face în cel mult 3 zile lucrătoare de la primirea sms-ului, te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a putea interveni. Situația aceasta poate apărea în perioada Sărbătorilor, de aceea recomandăm întotdeauna să-ți faci cumpărăturile din timp.

Tot ce trebuie să faci. este să ne transmiteți un Iban și numele deținătorului pe e-mail sau pe Whatsapp la numărul de telefon 0784 886 642.

Feedback-ul nu este obligatoriu, dar ne-ar fi de mare ajutor pentru a putea îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre.

Vom trimite noi firma de curierat cu care colaborăm pentru ridicarea coletului de la tine. Coletele primite de la altă firmă de curierat decât cea cu care lucrăm vor fi refuzate.

Ce fac dacă vreau să schimb un produs cu o altă mărime sau chiar model?

Ne poți contacta fie pe adresa de email [email protected], fie la numărul de telefon 0784 886 642 de luni până vineri între 09:00-16:00. 

Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsori bust talie șold pentru a ne asigura că vei primi mărimea potrivită de data aceasta.

Trimitem noi curierul pentru preluarea produsului/produselor, verificăm să îndeplinească toate condițiile (să nu aibă eticheta ruptă, să nu fie purtat/spălat, păr de animale etc).

Ce fac dacă vreau să schimb un produs cu o altă mărime sau chiar model?

Ne poți contacta fie pe adresa de email [email protected], fie la numărul de telefon 0784 886 642 de luni până vineri între 09:00-16:00. 

Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsori bust talie șold pentru a ne asigura că vei primi mărimea potrivită de data aceasta.

Trimitem noi curierul pentru preluarea produsului/produselor, verificăm să îndeplinească toate condițiile (să nu aibă eticheta ruptă, să nu fie purtat/spălat, păr de animale etc).

Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ar fi minunat să folosești același ambalaj prin care am expediat coletul peste care mai adaugi puțină bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se rătăcește prin depozitul firmei de curierat. De asemenea, îi poți cere șoferului o nouă pungă de ambalat.

Când nu acceptăm returul?

Nu acceptăm returul atunci când primim produsul comandat deteriorat, purtat, spălat sau fără etichetă. În această situație trimitem înapoi produsul înapoi către client cu plata transportului la acesta., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.

Zona unde se fac verificările este supravegheată video.

Produs adăugat în lista de favorite

Acest site foloseste cookies. In cazul in care continuati sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor Vezi detalii