Scrie-ne pe WhatsApp

Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe kaya.ro?

Pentru a înregistra un retur, te rugăm să ne transmiți un email cu subiectul Retur, Ibanul și numele deținătorului. Ne ajută și motivul pentru care înregistrăm returul pentru a putea îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre.

Coletul îl poți trimite prin orice firma de curierat, mai puțin cu Poșta Română la adresa str. Bârsănești, nr. 44, București, Sector 6., telefon  0784 886 642, destinatar Kaya.ro cu ramburs 0 către noi.

Returul trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Coletele primite cu taxă de ramburs vor fi refuzate.

Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar.

Confirmăm întotdeauna e-mailurile, așadar, dacă nu primești niciun răspuns din partea noastră în cel mult 2 zile lucrătoare, te rugăm să ne contactezi telefonic, astfel excludem erorile tehnice care pot apărea.

Cine suportă costurile de transport în situația unui RETUR?

Când optezi pentru retur (banii înapoi), costul transportului pentru a ajunge coletul la noi este suportat de către client.

Când optezi pentru SCHIMB de produs sau mărime, costul transportului pentru a ajunge produsul la noi este suportat de către client, iar transportul pentru noua comandă este suportat de către noi. Astfel, noua comandă va ajunge cu ramburs 0.

Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Poți ambala produsul în același ambalaj de la noi sigilat cu bandă adezivă sau poți solicita firmei de curierat o pungă.

Ce fac dacă vreau să schimb un produs cu o altă mărime sau chiar model?

 Ne poți contacta pe adresa de email [email protected] sau la numărul de telefon 0784 886 642 de luni până vineri între 09:00-16:00. 

 Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsori bust talie șold pentru a ne asigura că vei primi mărimea potrivită de data aceasta.

Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ar fi minunat să folosești același ambalaj prin care am expediat coletul peste care mai adaugi puțină bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se rătăcește prin depozitul firmei de curierat. De asemenea, îi poți cere șoferului o nouă pungă de ambalat.

Când nu acceptăm returul?

- Lipsește eticheta de carton

- Produsul este purtat/deteriorat/modificat/spălat/pătat sau cu păr de animale

În această situație trimitem înapoi produsul înapoi către client cu plata transportului la acesta., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.

 

 Zona unde se fac verificările este supravegheată video.

Produs adăugat în lista de favorite

Acest site foloseste cookies. In cazul in care continuati sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor Vezi detalii