Cum fac retur dacă nu-mi place sau nu mi se potrivește un produs comandat pe kaya.ro?

Pentru a înregistra un retur, te rugăm să ne transmiți un email cu subiectul Retur, Ibanul și numele deținătorului. Ne ajută și motivul pentru care înregistrăm returul pentru a putea îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor noastre.

Coletul îl poți trimite prin orice firma de curierat (Fan Courier, Cargus etc), mai puțin cu Poșta Română la adresa str. balta pasarea, nr. 78, Tunari, Ilfov, vila.9 , telefon  0799 936 898, destinatar Kaya.ro cu ramburs 0 către noi.   
Din păcate, această opțiune nu este gratuită pentru client, însă vă punem la dispoziție varianta de Retur sau Schimb gratuit prin Easybox. Pentru acest lucru, completează pașii de aici:

https://return.sameday.ro/kaya


În câmpul număr comandă tur* trebuie să adaugi numărul de comandă inițial. În situația în care nu știi sigur care este numărul de comandă, te rugăm să ne transmiți un e-mail la [email protected], iar colegii noștri o să vă ajute cu furnizarea numărului de comandă


Returul trebuie să ajungă la noi în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului.

Coletele primite cu taxă de ramburs vor fi refuzate.

Plățile nu se fac prin poștă, ci doar prin cont bancar.

Confirmăm întotdeauna e-mailurile, așadar, dacă nu primești niciun răspuns din partea noastră în cel mult 2 zile lucrătoare, te rugăm să ne contactezi telefonic, astfel excludem erorile tehnice care pot apărea.

Plata returului se face în cel mult 14 zile lucrătoare din ziua în care primim coletul înapoi.

Cine suportă costurile de transport în situația unui RETUR?

Dacă optezi pentru retur în Easybox, acesta este Gratuit.

Când optezi pentru SCHIMB de produs sau mărime, costul transportului pentru a ajunge produsul la noi este suportat de către client sau gratuit prin Easybox, iar transportul pentru noua comandă este suportat de către noi. Astfel, noua comandă va ajunge cu ramburs 0.



Cum trimit coletul înapoi pentru retur?

Poți ambala produsul în același ambalaj de la noi sigilat cu bandă adezivă sau poți solicita firmei de curierat o pungă.

Ce fac dacă vreau să schimb un produs cu o altă mărime sau chiar model?

 Ne poți contacta pe adresa de email [email protected] sau la numărul de telefon 0784 886 642 de luni până joi între 11:00-15:00

 Atunci când este nevoie de schimb, recomandăm să măsori bust talie șold pentru a ne asigura că vei primi mărimea potrivită de data aceasta.

Cum ambalez cotelul pentru retur?

Ar fi minunat să folosești același ambalaj prin care am expediat coletul peste care mai adaugi puțină bandă adezivă ca să ne asigurăm că nu se rătăcește prin depozitul firmei de curierat. De asemenea, îi poți cere șoferului o nouă pungă de ambalat.

Când nu acceptăm returul?

- Lipsește eticheta de carton

- Produsul este purtat/deteriorat/modificat/spălat/pătat sau cu păr de animale

În această situație trimitem înapoi produsul înapoi către client cu plata transportului la acesta., nu înainte de a face dovada că produsul a ajuns neconform la noi.

 

 Zona unde se fac verificările este supravegheată video.

Produs adăugat în lista de favorite

Acest site foloseste cookies. In cazul in care continuati sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor Vezi detalii