Scrie-ne pe WhatsApp

Cum efectuezi un retur pe Kaya.ro

Pentru a iniția un proces de retur în cazul în care produsul comandat de pe Kaya.ro nu îți place sau nu se potrivește, te rugăm să urmezi acești pași:

  1. Contactează-ne: Trimite-ne un e-mail cu subiectul "retur si numarul comenzii" la adresa [email protected], furnizându-ne informațiile necesare:

    • Ibanul tău
    • Numele deținătorului contului bancar
    • Motivul pentru care dorești să returnezi produsul. Feedback-ul tău ne ajută să îmbunătățim calitatea produselor și serviciilor noastre.
  2. Ridicarea coletului: Dacă dorești, putem aranja ridicarea coletului de la tine. Costurile de transport vor fi reținute din suma totală ce urmează să îți fie rambursată. Totuși, ai opțiunea de a trimite coletul direct la adresa noastră, folosind orice firmă de curierat.

  3. Ambalează produsul: Pune produsul în același ambalaj original și sigilează-l cu bandă adezivă sau poți solicita o pungă de ambalare de la firma de curierat.
  4. Termenul de retur: Produsul trebuie să ajungă la noi în maxim 14 zile calendaristice de la data când ai primit coletul.

  5. Costurile de ridicare a coletului:

    • Pentru schimbul de produs sau mărime, ridicarea coletului de la tine este gratuită. Totuși, costul transportului pentru a trimite produsul schimbat către tine va fi suportat de către client.

    În cazul unui retur, costul ridicării coletului va fi reținut din suma totală ce urmează să îți fie rambursată

  6. Plata returului: Restituirea sumei se va face în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului returat, prin intermediul unui cont bancar.

Schimb de produs sau mărime?

Dacă dorești să schimbi un produs cu o altă mărime sau model, te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0784 886 642, de luni până vineri între 09:00-18:00. Pentru a alege mărimea potrivită, recomandăm să măsori bustul, talia și șoldurile.

Cum să ambalezi coletul pentru retur?

Te rugăm să folosești același ambalaj în care ți-am expediat inițial coletul, sigilându-l cu bandă adezivă. Aceasta va ajuta la protejarea produsului pe parcursul transportului. De asemenea, poți solicita o pungă de ambalare de la șoferul firmei de curierat.

Când nu acceptăm returul?

Există situații în care nu putem accepta returul. Acestea includ:

  • Lipsa etichetei de carton
  • Produsul prezintă semne de purtare, deteriorare, modificare, spălare, pete sau prezintă păr de animale
  • Produsul este personalizat

În aceste cazuri, produsul va fi returnat către client, care va suporta costurile de transport, cu condiția de a furniza dovada că produsul a ajuns la noi într-o stare neconformă.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales Kaya.ro. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri suplimentare, nu ezitați să ne contactați.

Produs adăugat în lista de favorite

Acest site foloseste cookies. In cazul in care continuati sa utilizati site-ul nostru sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor Vezi detalii