Schimb și Retur

 

Cât costă transportul?

Pentru toate comenzile se percepe o taxă de transport de 20 lei.

Având în vedere că extindem gama noastră de produse și disponibilitatea acestora, comanda ta poate fi livrată în mai multe colete. Cu toate acestea, nu se percep taxe suplimentare în cazul în care comanda este expediată în acest fel.

 

Cât durează livrarea?

Comanda dvs. ar trebui să fie livrată în termen de 2-4 zile lucrătoare din momentul expedierii comenzii, excepție făcând situațiile extraordinare (calamități naturale, localități închise din cauza pandemiei etc). Atunci când există întârzieri, vă rugăm să luați legătura cu noi ca să vă putem informa cu privire la acest lucru.

 

Ce se întâmplă dacă nu sunteți acasă când vine curierul?

În cazul în care nu sunteți la adresa de livrare când ajunge curierul, se va face o nouă încercare a doua zi. Dacă și aceasta eșuează, coletul va fi depozitat pentru o perioadă foarte scurtă în depozitul local al curierului, apoi va fi returnat automat către KAYA.RO. Vom considera această comandă EȘUATĂ și nu vom mai încerca livrarea coletului din nou.

 

Cum fac schimb dacă nu am ales mărimea corectă?

 

Recomandăm să măsurați întotdeauna bust talie șold și să consultați tabelul de mărimi.  Dacă nu ați ales mărimea corectă și doriți schimb, primul pas este să ne anunțați în scris sau la numărul de telefon 0784 370 186. Vom înregistra schimbul dvs., trimitem curierul să preia coletul inițial, îl verificăm să nu fie spălat, pătat, purtat și să aibă eticheta și sigiliul intact (nu facem schimb dacă eticheta și sigiliul de pe etichetă este rupt), apoi vă trimitem mărimea solicitată. Clientul suportă o taxă de transportul în valoare de 15 lei în momentul în care primește produsul schimbat.

Schimbul se face o singură dată și este necesar să înregistrați schimbul în cel mult 14 zile de când ați primit comanda.

Ne rezervăm dreptul de a refuza schimbul sau returul dacă produsul comandat de dvs. ajunge la noi pătat, rupt, fără etichetă, spălat, cu pete de farduri, păr de animale. În această situație, trimitem înapoi coletul primit cu plata transportului la client.

Ce fac dacă nu sunt mulțumit/ă de produsul primit?

Este în regulă să te răzgândești sau să nu-ți placă un produs comandat. Din păcate, comenzile online au avantaje și dezavantaje, însă dacă nu sunteți mulțumită de produsul primit, puteți solicita banii înapoi în scris pe adresa de email [email protected] sau prin mesaj privat pe Facebook. În acest caz, vom trimite curierul pentru a ridica coletul dvs. și din momentul în care ajunge la noi, verificăm dacă produsul este așa cum l-ați primit (eticheta trebuie să fie intactă, fără să aibă sigiliul rupt sau dezlipit, fără pete sau urme de purtare și în ambalajul original), apoi în termen de cel mult 5-7 zile lucrătoare veți primi banii înapoi într-un cont bancar pe care ni-l transmiteți fie în colet, fie prin mesaj scris.

Returul nu se face prin ramburs la curier sau poștă, ci numai prin virament bancar.

Updating…
  • Niciun produs în coș.